تسویه
ارسال شده: چهار شنبه 5 مهر 1396, 9:44 am
سلام.برای ثبت نام ارشد باید با دانشگاه دوره ی کارشناسی تسویه حساب کرده باشیم؟ اگه نه پس اصل گواهی صندوق رفاه دانشجویان برای کسانی که تسویه نکردن ضروریه؟
توجه : پاسخهای سوالات شما نظرات اساتید وکارشناسان آموزشی موسسه میباشد وموسسه هیچگونه مسئولیتی در خصوص مشاوره های داده شده ندارد. تماس با ما : 02188801465
http://www.mui.ir/forum/
Sayeh 23 نوشته شده:سلام.برای ثبت نام ارشد باید با دانشگاه دوره ی کارشناسی تسویه حساب کرده باشیم؟ اگه نه پس اصل گواهی صندوق رفاه دانشجویان برای کسانی که تسویه نکردن ضروریه؟
Snori نوشته شده:Sayeh 23 نوشته شده:سلام.برای ثبت نام ارشد باید با دانشگاه دوره ی کارشناسی تسویه حساب کرده باشیم؟ اگه نه پس اصل گواهی صندوق رفاه دانشجویان برای کسانی که تسویه نکردن ضروریه؟
فقط گواهی موقت صندوق رفاه و بدین کفایت میکنه که تو اون گواهی براتون وامارو قسطی کردن گفتن اونو بدین کافیه راستش من رفتم از دانشگاه خودمون پرسیدم
Sayeh 23 نوشته شده:Snori نوشته شده:Sayeh 23 نوشته شده:سلام.برای ثبت نام ارشد باید با دانشگاه دوره ی کارشناسی تسویه حساب کرده باشیم؟ اگه نه پس اصل گواهی صندوق رفاه دانشجویان برای کسانی که تسویه نکردن ضروریه؟
فقط گواهی موقت صندوق رفاه و بدین کفایت میکنه که تو اون گواهی براتون وامارو قسطی کردن گفتن اونو بدین کافیه راستش من رفتم از دانشگاه خودمون پرسیدم
منظورتون همون برگه ی اقساطیه که موقع گرفتن گواهی موقت میدن؟