صفحه 1 از 1

تسویه

ارسال شده: چهار شنبه 5 مهر 1396, 9:44 am
توسط Sayeh 23
سلام.برای ثبت نام ارشد باید با دانشگاه دوره ی کارشناسی تسویه حساب کرده باشیم؟ اگه نه پس اصل گواهی صندوق رفاه دانشجویان برای کسانی که تسویه نکردن ضروریه؟

Re: تسویه

ارسال شده: چهار شنبه 5 مهر 1396, 6:08 pm
توسط کارشناس آموزشی
سلام
مدرک دانشنامتون آزادباشه یعنی تسویه کردید به دانشگاه جدیدارتباطی نداره

Re: تسویه

ارسال شده: پنج شنبه 6 مهر 1396, 12:13 pm
توسط Snori
Sayeh 23 نوشته شده:سلام.برای ثبت نام ارشد باید با دانشگاه دوره ی کارشناسی تسویه حساب کرده باشیم؟ اگه نه پس اصل گواهی صندوق رفاه دانشجویان برای کسانی که تسویه نکردن ضروریه؟

فقط گواهی موقت صندوق رفاه و بدین کفایت میکنه که تو اون گواهی براتون وامارو قسطی کردن گفتن اونو بدین کافیه راستش من رفتم از دانشگاه خودمون پرسیدم

Re: تسویه

ارسال شده: پنج شنبه 6 مهر 1396, 2:43 pm
توسط Sayeh 23
Snori نوشته شده:
Sayeh 23 نوشته شده:سلام.برای ثبت نام ارشد باید با دانشگاه دوره ی کارشناسی تسویه حساب کرده باشیم؟ اگه نه پس اصل گواهی صندوق رفاه دانشجویان برای کسانی که تسویه نکردن ضروریه؟

فقط گواهی موقت صندوق رفاه و بدین کفایت میکنه که تو اون گواهی براتون وامارو قسطی کردن گفتن اونو بدین کافیه راستش من رفتم از دانشگاه خودمون پرسیدم

منظورتون همون برگه ی اقساطیه که موقع گرفتن گواهی موقت میدن؟

Re: تسویه

ارسال شده: شنبه 8 مهر 1396, 2:35 pm
توسط Snori
Sayeh 23 نوشته شده:
Snori نوشته شده:
Sayeh 23 نوشته شده:سلام.برای ثبت نام ارشد باید با دانشگاه دوره ی کارشناسی تسویه حساب کرده باشیم؟ اگه نه پس اصل گواهی صندوق رفاه دانشجویان برای کسانی که تسویه نکردن ضروریه؟

فقط گواهی موقت صندوق رفاه و بدین کفایت میکنه که تو اون گواهی براتون وامارو قسطی کردن گفتن اونو بدین کافیه راستش من رفتم از دانشگاه خودمون پرسیدم

منظورتون همون برگه ی اقساطیه که موقع گرفتن گواهی موقت میدن؟

اگه پرداخت اقساطتون به روز باشن آره همونو بدین