صفحه 1 از 1

انصراف

ارسال شده: یک شنبه 8 بهمن 1396, 2:00 pm
توسط مهرانه
سلام اگه دانشجوی ورودی96 ارشد اناتومی بخواد انصراف بده باید جریمه پرداخت کنه؟
اگه باید پرداخت کنه چه قد هزینه باید پرداخت کنه؟

Re: انصراف

ارسال شده: دو شنبه 9 بهمن 1396, 6:11 am
توسط کارشناس آموزشی
سلام
خیر هزینه ای نداره

Re: انصراف

ارسال شده: چهار شنبه 9 خرداد 1397, 10:37 pm
توسط AaAA
سلام من دوسال پيش ارشد پرستاري پرديس قبول شدم و انصراف دادم اكه بخوام ميتونم درخواست بدم و دوباره بخونمش

Re: انصراف

ارسال شده: جمعه 11 خرداد 1397, 8:59 am
توسط کارشناس آموزشی
سلام
خیرنمیتونید