انصراف
ارسال شده: یک شنبه 8 بهمن 1396, 2:00 pm
سلام اگه دانشجوی ورودی96 ارشد اناتومی بخواد انصراف بده باید جریمه پرداخت کنه؟
اگه باید پرداخت کنه چه قد هزینه باید پرداخت کنه؟
اگه باید پرداخت کنه چه قد هزینه باید پرداخت کنه؟
توجه : پاسخهای سوالات شما نظرات اساتید وکارشناسان آموزشی موسسه میباشد وموسسه هیچگونه مسئولیتی در خصوص مشاوره های داده شده ندارد. تماس با ما : 02188801465
http://www.mui.ir/forum/