صفحه 1 از 1

دانشگاه بین الملل

ارسال شده: پنج شنبه 3 خرداد 1397, 1:28 pm
توسط سجاد سلطنتی
سلام.
درباره دانشگاه بین المللی هم اطلاعاتی دارید؟میشه سوالاتی دراین رابطه پرسید؟

Re: دانشگاه بین الملل

ارسال شده: جمعه 4 خرداد 1397, 1:54 pm
توسط کارشناس آموزشی
سلام
بله بفرمائید

Re: دانشگاه بین الملل

ارسال شده: شنبه 5 خرداد 1397, 12:53 pm
توسط AaAA
يلام دانشنامش مثل مدرك روزانه هست يا نه

Re: دانشگاه بین الملل

ارسال شده: شنبه 5 خرداد 1397, 2:59 pm
توسط کارشناس آموزشی
دانشنامش مثل مدرك روزانه هست

Re: دانشگاه بین الملل

ارسال شده: شنبه 5 خرداد 1397, 9:47 pm
توسط AaAA
با سلام من تموم درسا رو ميانگين تو ارشد پرستاري طبق ازموناي جامع ٥٥ميزنم و بعضي مواقع هست كه دو درس رو به راحتي بالآي ٦٠اما زبان رو صفر ميزنم أيا قبول ميشم با اين شرايط يا نه

Re: دانشگاه بین الملل

ارسال شده: دو شنبه 7 خرداد 1397, 10:56 am
توسط کارشناس آموزشی
سلام
احتمالش هست
سال بعد زبانواگر25به بالا نزنیدکه رد میشید