سهمیه ها
ارسال شده: یک شنبه 7 مرداد 1403, 8:54 pm
آیا رتبه در سهمیه مهمه ۔یا رتبه کل؟؟
توی ارشد هم آیا سهمیه دارها بازم مثل کنکور جلوتر هستن؟
مثلل کسی ک تو سهمیه رتبه ۱ شده ۔تهران هم قبول میشه؟
توی ارشد هم آیا سهمیه دارها بازم مثل کنکور جلوتر هستن؟
مثلل کسی ک تو سهمیه رتبه ۱ شده ۔تهران هم قبول میشه؟