صفحه 1 از 1

سهمیه ها

ارسال شده: یک شنبه 7 مرداد 1403, 8:54 pm
توسط Barana danesh
آیا رتبه در سهمیه مهمه ۔یا رتبه کل؟؟

توی ارشد هم آیا سهمیه دارها بازم مثل کنکور جلوتر هستن؟
مثلل کسی ک تو سهمیه رتبه ۱ شده ۔تهران هم قبول میشه؟

Re: سهمیه ها

ارسال شده: دو شنبه 8 مرداد 1403, 8:56 am
توسط کارشناس آموزشی
رتبه کل مهمه
سهمیه رتبتونو کمی میاره پایین
خیر