مشاوره تخصصی آزمونهای دکترای تخصصی وکارشناسی ارشد گروه پزشکی
توجه : پاسخهای سوالات شما نظرات اساتید وکارشناسان آموزشی موسسه میباشد وموسسه هیچگونه مسئولیتی در خصوص مشاوره های داده شده ندارد. تماس با ما : 02188801465
بابا اینجا چههههه خبره کلی خندیدم این صفحاتو خوندم. همینطور خوبه دیگه، وسطای این خبرای سکته آور، شوخی خیییییلیم خوبه ممنون از دوستانی که به فروم رونق و نشاط میبخشند
من به سنجش و دبیرخونه زنگ میرنم جواب نمیدن .حالا دیگه یاد گرفتن فقط میگن ما نمیدونیم!! فقط یه پیام برای دکتر هاشمی گذاشتم. کسی با جایی تماس نگرفتهخبر جدیدی نیست؟
بچه ها دکتر قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش در مجلسه، وبلاگ شخصی داره. به ایشونم پیام اعتراض بدید. میگن مردمیه!!!! دیگه چاره ای نداریم تلفنهامون رو که جواب نمیدن مجبورین پیام بارونشون کنیم.
با سلام. چند بار امدم تو این تایپیک تا در مورد جریانات دکترا مطلع و شاید نظری بدم، دیدم بازار شوخی و بذله گویی شده اینجا، البته دوستانی بودن که موضوع جدی رو با شوخی و کنایه گفتن که این یه نوع طنز تلخه و کاملا بجاست. لطف کنید موضوع رو منحرف نکنید تا همه بتونن با چند صفحه مطالعه از ایده و نظر کل مطلع شن، الان باید سی صفحه رو تورق کنی بلکه یکی یه حرف جدی زده باشه. دوستانی که دوس دارن باهم گپ بزنن، تلگرام و تایپیک های دیگه هم هست. قصدم جنجال نیست، پس به من حمله نشه، فقط اگه موافق بودین رعایت کنید و همه ممنون میشیم، اگه نه هم که نظرتون محترمه و بازم ممنون میشیم. با تشکر
پستتوسط nasim-mmm » چهار شنبه 16 دی 1394, 10:08 am
خیلی خوبه که بچه ها انقد روحیه نهی از منکر دارن جالب اینه که بجز همین چند نفری که شوخی میکنن کسی فعالیت چندانی نداره من یکی که دیگه پست نمیذارم موفق باشید