متقاضیان دکترای امسال و سال آینده لطفا بخوانند

sara99
پست: 145
تاریخ عضویت: سه شنبه 15 اردیبهشت 1394, 11:13 am

Re: متقاضیان دکترای امسال و سال آینده لطفا بخوانند

پستتوسط sara99 » سه شنبه 15 دی 1394, 5:35 pm

بسم الله :shock: :shock: :o :o
وتگیرل جان ستاره فکر کنم بچه هایی که تا یه ساعت پیش بودنو گفت، شما رو یادش رفت.
وگرنه شما حق آب و گل داری

sara99
پست: 145
تاریخ عضویت: سه شنبه 15 اردیبهشت 1394, 11:13 am

Re: متقاضیان دکترای امسال و سال آینده لطفا بخوانند

پستتوسط sara99 » سه شنبه 15 دی 1394, 5:36 pm

پذیرش نکنن من بیچاره میشم

nasim-mmm
پست: 455
تاریخ عضویت: سه شنبه 27 مرداد 1394, 8:20 am

Re: متقاضیان دکترای امسال و سال آینده لطفا بخوانند

پستتوسط nasim-mmm » سه شنبه 15 دی 1394, 5:41 pm

وتگرل اینو منم شنیدم ولی خوب هیچی لو نمیدن!
فک کنم مشاور بیاد هممون رو بندازه بیرون
من خیلی سنگین خودم برم تا بلاک نشدم

تی تی
پست: 193
تاریخ عضویت: یک شنبه 1 آذر 1394, 3:44 pm

Re: متقاضیان دکترای امسال و سال آینده لطفا بخوانند

پستتوسط تی تی » سه شنبه 15 دی 1394, 5:46 pm

نه بابا نمیندازن خخخ
من خودم عمری تو علوم پزشکی دات کام مدیر بودم
تا حرف زشت زده نشه و توهین نشه مدیرا کاربرارو بن نمیکنن :mrgreen:

nahid1366
پست: 57
تاریخ عضویت: شنبه 7 آذر 1394, 9:40 am

Re: متقاضیان دکترای امسال و سال آینده لطفا بخوانند

پستتوسط nahid1366 » سه شنبه 15 دی 1394, 7:30 pm

بابا اینجا چههههه خبره کلی خندیدم این صفحاتو خوندم. همینطور خوبه دیگه، وسطای این خبرای سکته آور، شوخی خیییییلیم خوبه
ممنون از دوستانی که به فروم رونق و نشاط میبخشند :mrgreen:

success
پست: 137
تاریخ عضویت: دو شنبه 11 آبان 1394, 6:35 am

Re: متقاضیان دکترای امسال و سال آینده لطفا بخوانند

پستتوسط success » چهار شنبه 16 دی 1394, 5:22 am

من به سنجش و دبیرخونه زنگ میرنم جواب نمیدن .حالا دیگه یاد گرفتن فقط میگن ما نمیدونیم!! فقط یه پیام برای دکتر هاشمی گذاشتم. کسی با جایی تماس نگرفتهخبر جدیدی نیست؟

success
پست: 137
تاریخ عضویت: دو شنبه 11 آبان 1394, 6:35 am

Re: متقاضیان دکترای امسال و سال آینده لطفا بخوانند

پستتوسط success » چهار شنبه 16 دی 1394, 7:49 am

بچه ها دکتر قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش در مجلسه، وبلاگ شخصی داره. به ایشونم پیام اعتراض بدید. میگن مردمیه!!!!
:twisted:
دیگه چاره ای نداریم تلفنهامون رو که جواب نمیدن مجبورین پیام بارونشون کنیم.

pppnnn
پست: 34
تاریخ عضویت: دو شنبه 4 اسفند 1393, 10:02 am

Re: متقاضیان دکترای امسال و سال آینده لطفا بخوانند

پستتوسط pppnnn » چهار شنبه 16 دی 1394, 9:51 am

با سلام. چند بار امدم تو این تایپیک تا در مورد جریانات دکترا مطلع و شاید نظری بدم، دیدم بازار شوخی و بذله گویی شده اینجا، البته دوستانی بودن که موضوع جدی رو با شوخی و کنایه گفتن که این یه نوع طنز تلخه و کاملا بجاست. لطف کنید موضوع رو منحرف نکنید تا همه بتونن با چند صفحه مطالعه از ایده و نظر کل مطلع شن، الان باید سی صفحه رو تورق کنی بلکه یکی یه حرف جدی زده باشه. دوستانی که دوس دارن باهم گپ بزنن، تلگرام و تایپیک های دیگه هم هست. قصدم جنجال نیست، پس به من حمله نشه، فقط اگه موافق بودین رعایت کنید و همه ممنون میشیم، اگه نه هم که نظرتون محترمه و بازم ممنون میشیم. با تشکر

nasim-mmm
پست: 455
تاریخ عضویت: سه شنبه 27 مرداد 1394, 8:20 am

Re: متقاضیان دکترای امسال و سال آینده لطفا بخوانند

پستتوسط nasim-mmm » چهار شنبه 16 دی 1394, 10:04 am

تو بخش نظرات سایت من اون نامه که فرستاده بودین رو نوشتم
مرسی بابت پیگیریتون

nasim-mmm
پست: 455
تاریخ عضویت: سه شنبه 27 مرداد 1394, 8:20 am

Re: متقاضیان دکترای امسال و سال آینده لطفا بخوانند

پستتوسط nasim-mmm » چهار شنبه 16 دی 1394, 10:08 am

خیلی خوبه که بچه ها انقد روحیه نهی از منکر دارن
جالب اینه که بجز همین چند نفری که شوخی میکنن کسی فعالیت چندانی نداره
من یکی که دیگه پست نمیذارم
موفق باشید


بازگشت به “دکترای تخصصی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 4 مهمان