چرا کارنامه نمیاد:(

amozesh
پست: 18
تاریخ عضویت: یک شنبه 17 آبان 1394, 1:20 pm

Re: چرا کارنامه نمیاد:(

پستتوسط amozesh » دو شنبه 21 دی 1394, 11:11 am

عجله نداریم نیما جان اون روز ظرفیت هارو ساغت 2 و 10 دقیقه زدند! برا نتایج نهایی که قراره 6 بهمن بیاد ساعت 18 به بعد زده. اینا عادت دارن اصلا سادیسم دارن به خدا

mqasemi
پست: 187
تاریخ عضویت: یک شنبه 15 آذر 1394, 8:31 pm

Re: چرا کارنامه نمیاد:(

پستتوسط mqasemi » دو شنبه 21 دی 1394, 11:25 am

من واقعا دارم سکته میکنم...دیگه تحمل این همه استرسو ندارم..واقعااااااااااااااااا واسه اونا چه فرقی داره چند دقیقه یا چند ساعت زودتر اعلام کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

Zahra12345
پست: 400
تاریخ عضویت: سه شنبه 26 آبان 1394, 1:05 pm

Re: چرا کارنامه نمیاد:(

پستتوسط Zahra12345 » دو شنبه 21 دی 1394, 11:32 am

حالا دقیقه نود دارند کارهاشون انجام می هند خدا کنه در ثبت نمراتون اشتباه نکنند.

Zahra12345
پست: 400
تاریخ عضویت: سه شنبه 26 آبان 1394, 1:05 pm

Re: چرا کارنامه نمیاد:(

پستتوسط Zahra12345 » دو شنبه 21 دی 1394, 11:34 am

بچه ها وارد کردند درصدها را دستی وارد می کنند ؟

nasim-mmm
پست: 455
تاریخ عضویت: سه شنبه 27 مرداد 1394, 8:20 am

Re: چرا کارنامه نمیاد:(

پستتوسط nasim-mmm » دو شنبه 21 دی 1394, 11:36 am

فک نکنم دستی وارد کنن!

mqasemi
پست: 187
تاریخ عضویت: یک شنبه 15 آذر 1394, 8:31 pm

Re: چرا کارنامه نمیاد:(

پستتوسط mqasemi » دو شنبه 21 دی 1394, 12:46 pm

ساعت 4 شششششششششششششششششششد...دیکه کی میزنن؟

a.raashki
پست: 159
تاریخ عضویت: شنبه 18 مرداد 1393, 6:40 am

Re: چرا کارنامه نمیاد:(

پستتوسط a.raashki » دو شنبه 21 دی 1394, 12:56 pm

نتایج امروز نمیاد بچه ها؟؟؟

Zahra12345
پست: 400
تاریخ عضویت: سه شنبه 26 آبان 1394, 1:05 pm

Re: چرا کارنامه نمیاد:(

پستتوسط Zahra12345 » دو شنبه 21 دی 1394, 1:02 pm

سلام همیشه حداکثر دیگه تا ساعت 4 می زدند. هیچ اطاعیه ای هم که نمی زنند. من اینقدر صفحه سنجش پی را رفرش کردم از صبح تا حالا سردرد گرفتم

amozesh
پست: 18
تاریخ عضویت: یک شنبه 17 آبان 1394, 1:20 pm

Re: چرا کارنامه نمیاد:(

پستتوسط amozesh » دو شنبه 21 دی 1394, 1:02 pm

مگر خودشون نگفتن 21 ام کارنامه میاد؟ باز تغییر کرده؟

mqasemi
پست: 187
تاریخ عضویت: یک شنبه 15 آذر 1394, 8:31 pm

Re: چرا کارنامه نمیاد:(

پستتوسط mqasemi » دو شنبه 21 دی 1394, 1:08 pm

اگه امروزم کنسل بود باید یه اطلاعیه میزدن...چی تو سرشونه باز؟...مردیم دیگه....بعد از تایم اداری اصلا کسی هست که بخواد انجام بده مگه؟


بازگشت به “دکترای تخصصی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 4 مهمان