تغییر رشته

asal
پست: 7
تاریخ عضویت: شنبه 20 آبان 1391, 8:48 pm

تغییر رشته

پستتوسط asal » سه شنبه 21 آذر 1391, 5:14 pm

سلام خسته نباشید.من پرستار طرحی هستم خواستم بدونم بعد تموم شدن طرحم میتونم از ژنتیک انسانی کنکور کارشناسی ارشد بدم؟؟ اگه فقط بسته های اموزشی موسسه رو بخونم کافیه؟ شانس قبول شدن دارم؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

جواب: تغییر رشته

پستتوسط کارشناس آموزشی » چهار شنبه 22 آذر 1391, 2:08 pm

ژنتیک انسانی نمیتونید شرکت کنید-رشته نزدیک به ژنتیک بیوتکنولوژیه - بله بسته کافیه- سخته ولی امکان داره

sepideh
پست: 22
تاریخ عضویت: چهار شنبه 29 شهریور 1391, 11:50 am

جواب: تغییر رشته

پستتوسط sepideh » چهار شنبه 22 آذر 1391, 8:58 pm

سلام من ارشد فیزیولوژی جانوری آزاد میخونم همزمان دارم برای کنکور ژنتیک وزارت بهداشت هم میخونم آیا انصراف بدم؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

جواب: تغییر رشته

پستتوسط کارشناس آموزشی » جمعه 24 آذر 1391, 9:26 am

بهتره بجای ارشد به فکر دکتری باشید ژنتیک هم قبولیش سخته

sepideh
پست: 22
تاریخ عضویت: چهار شنبه 29 شهریور 1391, 11:50 am

جواب: تغییر رشته

پستتوسط sepideh » جمعه 24 آذر 1391, 8:09 pm

آخه من رشته ی فیزیو رو دوست ندارم و جزوات معین و کلی کتاب برای ژنتیک خریدم با این شرایط چی کار کنم؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

جواب: تغییر رشته

پستتوسط کارشناس آموزشی » شنبه 25 آذر 1391, 3:35 am

پس همین ژنتیک روبخوانید اگر علاقه زیادی دارید

sepideh
پست: 22
تاریخ عضویت: چهار شنبه 29 شهریور 1391, 11:50 am

جواب: تغییر رشته

پستتوسط sepideh » شنبه 25 آذر 1391, 11:01 am

خوب پس با این حساب به نظر شما انصراف بدم یا نه؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

جواب: تغییر رشته

پستتوسط کارشناس آموزشی » شنبه 25 آذر 1391, 4:10 pm

اگر ثبت نام تواین رشته براتون هزینه زیادی داشته بهتره همینو ادامه بدید

sepideh
پست: 22
تاریخ عضویت: چهار شنبه 29 شهریور 1391, 11:50 am

جواب: تغییر رشته

پستتوسط sepideh » شنبه 25 آذر 1391, 8:21 pm

صرف نظر از هزینه نظرتون چیه؟انصراف بدم؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

جواب: تغییر رشته

پستتوسط کارشناس آموزشی » دو شنبه 27 آذر 1391, 3:21 am

نظرخودتونه من جای شما بودم ازالان برای دکترا تلاش میکردم


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 10 مهمان