انتخاب
انتخاب
سلام خسته نباشین.من کارشناسی پرستاری دارم اما به رشته م علاقه ای ندارم،میخوام برا ارشد تغییر رشته بدم هنوز نتونستم رشته مناسبی انتخاب کنم،خیلی سردرگمم نمیدونم چیکار کنم!بین رشته تغذیه و روان شناسی بالینی موندم،بنظرتون احتمال موفقیتم تو کدوم بیشتره؟علاقم به هردو در یه حده.بازار کار کدوم بهتره؟لطفا کمکم کنید
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: انتخاب
توهیچکدوم ایندورشته رقابت شدیدی داره -تغذیه بهتره
Re: انتخاب
سلام + من کارشناسی اتاق عمل دارم و میخام ارشد مهندسی پزشکی شاخه زیست مواد شرکت کنم بنظرتون احتمال موفقیتم هست یا نه؟
چطوری میتونم بسته های اموزشیش رو تهیه کنم؟
چطوری میتونم بسته های اموزشیش رو تهیه کنم؟
Re: انتخاب
پس بنظر شما بهتره چه رشته ای انتخاب کنم؟ از آناتومی که خوشم نمیاد و قصد ادامه دادن پرستاری رو هم ندارم
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: انتخاب
درجوابf.m بله -باموسسه تماس بگیرید براتون میفرستند 88949740
درجواب asal رشته های مدیریتی مثل مدیریت بهداشتی هم خوبه
درجواب asal رشته های مدیریتی مثل مدیریت بهداشتی هم خوبه
Re: انتخاب
خب من هیچ اطلاعی از ظرفیت و تعداد شرکت کنندگان این رشته ندارم - میخاستم ببینم اصلا شانس موفقیتی واسم هست ؟
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: انتخاب
90نفر شرکت کننده 6نفر اصفهان پذیرش
شرکت نکنید بهتره
شرکت نکنید بهتره
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 10 مهمان