انتخاب

asal
پست: 7
تاریخ عضویت: شنبه 20 آبان 1391, 8:48 pm

انتخاب

پستتوسط asal » چهار شنبه 10 مهر 1392, 4:54 pm

سلام خسته نباشین.من کارشناسی پرستاری دارم اما به رشته م علاقه ای ندارم،میخوام برا ارشد تغییر رشته بدم هنوز نتونستم رشته مناسبی انتخاب کنم،خیلی سردرگمم نمیدونم چیکار کنم!بین رشته تغذیه و روان شناسی بالینی موندم،بنظرتون احتمال موفقیتم تو کدوم بیشتره؟علاقم به هردو در یه حده.بازار کار کدوم بهتره؟لطفا کمکم کنید

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: انتخاب

پستتوسط کارشناس آموزشی » چهار شنبه 10 مهر 1392, 8:04 pm

توهیچکدوم ایندورشته رقابت شدیدی داره -تغذیه بهتره

f.m
پست: 2
تاریخ عضویت: پنج شنبه 11 مهر 1392, 10:42 am

Re: انتخاب

پستتوسط f.m » پنج شنبه 11 مهر 1392, 10:58 am

سلام + من کارشناسی اتاق عمل دارم و میخام ارشد مهندسی پزشکی شاخه زیست مواد شرکت کنم بنظرتون احتمال موفقیتم هست یا نه؟
چطوری میتونم بسته های اموزشیش رو تهیه کنم؟

asal
پست: 7
تاریخ عضویت: شنبه 20 آبان 1391, 8:48 pm

Re: انتخاب

پستتوسط asal » پنج شنبه 11 مهر 1392, 3:52 pm

پس بنظر شما بهتره چه رشته ای انتخاب کنم؟ از آناتومی که خوشم نمیاد و قصد ادامه دادن پرستاری رو هم ندارم

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: انتخاب

پستتوسط کارشناس آموزشی » جمعه 12 مهر 1392, 3:51 am

درجوابf.m بله -باموسسه تماس بگیرید براتون میفرستند 88949740
درجواب asal رشته های مدیریتی مثل مدیریت بهداشتی هم خوبه

f.m
پست: 2
تاریخ عضویت: پنج شنبه 11 مهر 1392, 10:42 am

Re: انتخاب

پستتوسط f.m » جمعه 12 مهر 1392, 6:08 am

خب من هیچ اطلاعی از ظرفیت و تعداد شرکت کنندگان این رشته ندارم - میخاستم ببینم اصلا شانس موفقیتی واسم هست ؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: انتخاب

پستتوسط کارشناس آموزشی » شنبه 13 مهر 1392, 4:46 pm

90نفر شرکت کننده 6نفر اصفهان پذیرش
شرکت نکنید بهتره


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 9 مهمان