مشاوره

asal
پست: 7
تاریخ عضویت: شنبه 20 آبان 1391, 8:48 pm

مشاوره

پستتوسط asal » یک شنبه 28 آبان 1391, 9:03 pm

سلام.من پرستار طرحیم.میخوام برا ارشد تغییر رشته بدم.نمیدونم برا ارشد از بین رشته های تغذیه و بیوتکنولوزی پزشکی و فیزیولوزی و روانشناسی موندم کدومو انتخاب کنم؟ علاقه م به هر 4 تاشون به یه اندازه ست.آینده شغلی کدوم بهتره؟ و احتمال قبولیم تو کدوم بیشتره؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

جواب: مشاوره

پستتوسط کارشناس آموزشی » دو شنبه 29 آبان 1391, 9:19 am

فیزیولوزی ازنظر قبولی بهتره اونای دیگه قبولیشون خلی سخته نهایش برای دکتراتغییر رشته میدید


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 10 مهمان