نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 22

توسط sepideh
جمعه 29 خرداد 1394, 4:37 pm
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: فیزیولوژی جانوری
پاسخ ها: 5
مشاهده: 4604

Re: فیزیولوژی جانوری

من کارشناسی زیست شناسی جانوری دارم کارشناسی ارشدم هم همانطور ک گفتم فیزیولوژی جانوری هست با این تفاسیر شما کدوم یک از این رشته ها رو پیشنهاد میکنین؟
توسط sepideh
یک شنبه 24 خرداد 1394, 5:14 pm
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: فیزیولوژی جانوری
پاسخ ها: 5
مشاهده: 4604

Re: فیزیولوژی جانوری

ممنون ولی بعضی از رشته ها رو دوبار تکرار کردین و فیزیولوژی رو هم ننوشتین میشه بازبینی کنین
توسط sepideh
سه شنبه 19 خرداد 1394, 7:54 am
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: فیزیولوژی جانوری
پاسخ ها: 5
مشاهده: 4604

فیزیولوژی جانوری

با سلام من فارغ التحصیل فیزیولوژی جانوری هستم میخواستم بدونم بهتره توی کدوم یک از رشته های وزارت بهداشت شرکت کنم: فیزیولوژی ، مهندسی بافت ، نانوفناوری پزشکی ، ایمنی شناسی ، بیولوژی تولید مثل ، زیست فناوری پزشکی ، علوم اعصاب ، علوم سلولی کاربردی ، حشره شناسی پزشکی اگر امکانش هست برام به ترتیب اولویت ...
توسط sepideh
شنبه 25 آذر 1391, 8:21 pm
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: تغییر رشته
پاسخ ها: 9
مشاهده: 5921

جواب: تغییر رشته

صرف نظر از هزینه نظرتون چیه؟انصراف بدم؟
توسط sepideh
شنبه 25 آذر 1391, 11:01 am
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: تغییر رشته
پاسخ ها: 9
مشاهده: 5921

جواب: تغییر رشته

خوب پس با این حساب به نظر شما انصراف بدم یا نه؟
توسط sepideh
جمعه 24 آذر 1391, 8:09 pm
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: تغییر رشته
پاسخ ها: 9
مشاهده: 5921

جواب: تغییر رشته

آخه من رشته ی فیزیو رو دوست ندارم و جزوات معین و کلی کتاب برای ژنتیک خریدم با این شرایط چی کار کنم؟
توسط sepideh
چهار شنبه 22 آذر 1391, 8:58 pm
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: تغییر رشته
پاسخ ها: 9
مشاهده: 5921

جواب: تغییر رشته

سلام من ارشد فیزیولوژی جانوری آزاد میخونم همزمان دارم برای کنکور ژنتیک وزارت بهداشت هم میخونم آیا انصراف بدم؟
توسط sepideh
جمعه 19 آبان 1391, 8:01 am
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت
پاسخ ها: 8
مشاهده: 5049

جواب: زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت

میشه بجای بسته آموزشی ژنتیک انسانی از ژنتیک وزارت علوم استفاده کرد؟
توسط sepideh
پنج شنبه 18 آبان 1391, 9:58 am
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت
پاسخ ها: 8
مشاهده: 5049

جواب: زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت

من ژنتیک رو انتخاب کردم
بازار کارش چطوره؟ آیا رشته ی خوبی هست؟
برای ژنتیک وزارت بهداشت هنوز وقت هست؟رشته ی سختیه و من هنوز شروع نکردم
ضمنا دانشجو ارشد هم هستم. میشه به قبولی امیدوار بود؟؟؟
توسط sepideh
سه شنبه 16 آبان 1391, 8:35 am
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت
پاسخ ها: 8
مشاهده: 5049

جواب: زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت

منظورم برای منابعش هست

بازگشت به جستجوی پیشرفته