نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 7
- پنج شنبه 11 مهر 1392, 3:52 pm
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: انتخاب
- پاسخ ها: 6
- مشاهده: 3557
Re: انتخاب
پس بنظر شما بهتره چه رشته ای انتخاب کنم؟ از آناتومی که خوشم نمیاد و قصد ادامه دادن پرستاری رو هم ندارم
- چهار شنبه 10 مهر 1392, 4:54 pm
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: انتخاب
- پاسخ ها: 6
- مشاهده: 3557
انتخاب
سلام خسته نباشین.من کارشناسی پرستاری دارم اما به رشته م علاقه ای ندارم،میخوام برا ارشد تغییر رشته بدم هنوز نتونستم رشته مناسبی انتخاب کنم،خیلی سردرگمم نمیدونم چیکار کنم!بین رشته تغذیه و روان شناسی بالینی موندم،بنظرتون احتمال موفقیتم تو کدوم بیشتره؟علاقم به هردو در یه حده.بازار کار کدوم بهتره؟لطفا کم...
- چهار شنبه 29 آذر 1391, 4:43 pm
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: راهنمایی
- پاسخ ها: 1
- مشاهده: 1835
راهنمایی
سلام خسته نباشین. چه فرقی بین ژنتیک مولکولی با ژنتیک انسانی هست؟ واحدهای درسیشون چقدر باهم فرق میکنه؟ کدومش بهتره؟ ممنون از راهنماییتون
- جمعه 24 آذر 1391, 2:01 pm
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: سوال
- پاسخ ها: 13
- مشاهده: 9447
سوال
سلام.خسته نباشید.چون رشته م پرستاری گفتین نمیتونم برا کنکور ارشد ژنتیک شرکت کنم و رشته مرتبطش بیو تکنولوژی.خواست بدونم اگه ارشد بیوتک بگیرم میتونم برا دکترا ژنتیک شرکت کنم؟ممنوم میشم از راهنماییتون.علاقه زیادی به زنتیک دارم برا ارشدم گفتین نمیتونم شرکت کنم، حالا نمیدونم چیکار کنم برا ارشد تغذیه بخون...
- سه شنبه 21 آذر 1391, 5:14 pm
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: تغییر رشته
- پاسخ ها: 9
- مشاهده: 5908
تغییر رشته
سلام خسته نباشید.من پرستار طرحی هستم خواستم بدونم بعد تموم شدن طرحم میتونم از ژنتیک انسانی کنکور کارشناسی ارشد بدم؟؟ اگه فقط بسته های اموزشی موسسه رو بخونم کافیه؟ شانس قبول شدن دارم؟
- پنج شنبه 16 آذر 1391, 7:49 pm
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: پرسش
- پاسخ ها: 1
- مشاهده: 1802
پرسش
سلام.موسسه معین تو شهرستان مرند نمایندگی داره؟؟
- یک شنبه 28 آبان 1391, 9:03 pm
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: مشاوره
- پاسخ ها: 1
- مشاهده: 2361
مشاوره
سلام.من پرستار طرحیم.میخوام برا ارشد تغییر رشته بدم.نمیدونم برا ارشد از بین رشته های تغذیه و بیوتکنولوزی پزشکی و فیزیولوزی و روانشناسی موندم کدومو انتخاب کنم؟ علاقه م به هر 4 تاشون به یه اندازه ست.آینده شغلی کدوم بهتره؟ و احتمال قبولیم تو کدوم بیشتره؟