نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 1
- جمعه 1 دی 1391, 2:38 pm
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: سوال
- پاسخ ها: 13
- مشاهده: 9447
سئوال : سوال
سلام .من میخوام ارشد مامایی شرکت کنم .دوس ندارم آزاد باشه حتما باید دولتی قبول بشم اونم دانشگاه مشهد 0من کارمند بیمارستان تامین اجتماعی هستم تاره استخدام شدم .شهریور 90 هم فارغ اتحصیل شدم از دانشگاه دولتی مشهد .به نظرتون با توجه به اینکه میرم سرکار و تا آزمون ارشد وزارت بهداشت چیزی نمونده اگه بخونم ...