مشاوره تخصصی آزمونهای دکترای تخصصی وکارشناسی ارشد گروه پزشکی
توجه : پاسخهای سوالات شما نظرات اساتید وکارشناسان آموزشی موسسه میباشد وموسسه هیچگونه مسئولیتی در خصوص مشاوره های داده شده ندارد. تماس با ما : 02188801465
سلام میخواستم ببینم شرایط شغلی برای بچه هایی که علوم آزمایشگاهی خوندن به نظرتون چطوره؟ تحت چه شرایطی میتونن آزمایشگاه بزنن؟ درآمدشون خوبه؟ موقعیت اجتماعی چطور؟ و تا کدوم مقطع ادامه بدن بهتره؟
سلام من امسال کارشناسی علوم آزمایشگاهی قبول شدم میخوام این رشته رو تا لیسانس ادامه بدم و بعد آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنم 1.نمیدونم از واحدای درسی که توی رشتم میخونم برای دادن آزمون علوم پایه به دردم میخوره؟ 2.فکر میکنید احتمالش هست این آزمون برداشته بشه؟ 3.به جز مدرک زبان پیشنهادی دارید که خودم ر...