سلام و خسته نباشید
میخواستم بدونم اگه کسی بخواد ارشد تغذیه با لیسانس غیر مرتبط شرکت کنه حتما برای موفقیت باید در کلاسها شرکت کند یا با تهیه جزوات مناسب و کتابه میتواند موفق شود؟
از راهنمایی شما بسیار ممنون میشوم
نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 2
- شنبه 20 خرداد 1391, 8:02 am
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: تغيير رشته
- پاسخ ها: 6
- مشاهده: 4384
- شنبه 20 خرداد 1391, 7:43 am
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: تغيير رشته
- پاسخ ها: 6
- مشاهده: 4384
سئوال : تغيير رشته
سلام خدمت شما کارشناس محترم و تشکر بسیار از شما به خاطر کمک و پاسخهای کاملی که با حوصله میدهید من لیسانس زیست هستم و میخواهم برای ارشد به تغذیه تغییر رشته دهم چند سوال از خدمت شما داشتم؟ 1-آیا با توجه به لیسانسهای تغذیه این کار من کاملا اشتباه است منظورم اینه که شما که کارشناس آموزشی هستید و به خیلی...