با سلام
من فارغ التحصیل دامپزشکیم تازه تموم کردم واسه بیولوژی تولید مثل شرکت کرده بودم درصدام 50 شدن قبول نشدم حالا می خوام یک سال بشینم نرم سربازی دودل شدم به نظر شما واسه هماتولوژی بخونم یا تولیدمثل؟ یا برم سربازی حین سربازی بخونم ؟؟؟؟
نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 4
- شنبه 3 اسفند 1392, 11:04 am
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: راهنمایی
- پاسخ ها: 1
- مشاهده: 1451
- چهار شنبه 27 دی 1391, 5:55 am
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: بیوشیمی بالینی
- پاسخ ها: 1
- مشاهده: 1424
بیوشیمی بالینی
با سلام
در منابع تخصص بیوشیمی بالینی نوشتن : بیوشیمی عمومی (ساختمانی) ---- 1- منظور از ساختمانی چیه ؟
2- منابع کتاب برای این تخصص چیه ؟
با تشکر
در منابع تخصص بیوشیمی بالینی نوشتن : بیوشیمی عمومی (ساختمانی) ---- 1- منظور از ساختمانی چیه ؟
2- منابع کتاب برای این تخصص چیه ؟
با تشکر
- چهار شنبه 24 خرداد 1391, 6:24 pm
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: راهنمایی
- پاسخ ها: 3
- مشاهده: 3675
سئوال : راهنمایی
از راهنماییتون بی نهایت ممنون و از اینکه همچین جاییو ترتیب دادین تا امثال من راهنمایی بشن ممنونم
- چهار شنبه 24 خرداد 1391, 5:21 am
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: راهنمایی
- پاسخ ها: 3
- مشاهده: 3675
راهنمایی
با سلام و خسته نباشید من ترم 9 دامپزشکی هستم و میخواستم راجب آینده و تخصص تو علوم پایه پزشکی از راهنماییتون بهرهمند شم به نظرتون کدوم از این 3 رشته واسه من بهتره فارماکولوژی-هماتولوژی-پزشکی مولکولی؟ بازار کارشون چطوره؟آیا با هماتولوژی میشه پاراکیلینیک انسانی زد؟ ترم بعد باید پایان نامه 1 بردارم به ن...