siamak نوشته شده:رزومه ی معمولی با یکی دوتا مقاله و چندتا همکار طرح داشتند، اما در ایستگاههای مختلف از جمله ایستگاه توانمندی های مرتبط با رشته خیلی خوب جواب داده بودند
ممنونم ببخشید ارشد چه رشته اای بودن؟
siamak نوشته شده:رزومه ی معمولی با یکی دوتا مقاله و چندتا همکار طرح داشتند، اما در ایستگاههای مختلف از جمله ایستگاه توانمندی های مرتبط با رشته خیلی خوب جواب داده بودند