میخواستم ببینم شرایط شغلی برای بچه هایی که علوم آزمایشگاهی خوندن به نظرتون چطوره؟
تحت چه شرایطی میتونن آزمایشگاه بزنن؟
درآمدشون خوبه؟
موقعیت اجتماعی چطور؟
و تا کدوم مقطع ادامه بدن بهتره؟
بازگشت به “آزمونهای مختلف وسوالات متفرقه”
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 4 مهمان