پرفیوژن
Re: پرفیوژن
سلام خسته نباشین
میخواستم بپرسم شما اطلاع دارین رتبه اخرین فرد قبولی با سهمیه ازاد سال گذشته در رشته تکنولوژی گردش خون چند بوده است?ظرفیت پذیرش پارسال در دفترچه 17نفر بود
میخواستم بپرسم شما اطلاع دارین رتبه اخرین فرد قبولی با سهمیه ازاد سال گذشته در رشته تکنولوژی گردش خون چند بوده است?ظرفیت پذیرش پارسال در دفترچه 17نفر بود
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: پرفیوژن
سلام
۲۱
۲۱
Re: پرفیوژن
دولتی? منظورم اخرین رتبه قبولی در سهمیه ازاد دانشگاه دولتی بود?
Re: پرفیوژن
ببخشيد يه سوال ديگه ام داشتم...جواب ازمون استخدامی تامین اجتماعی نمیدونید کی نیاد?
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: پرفیوژن
اطلاع نداریم
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: پرفیوژن
Ati1371 نوشته شده:دولتی? منظورم اخرین رتبه قبولی در سهمیه ازاد دانشگاه دولتی بود?
خیرمازاد
۱۵
Re: پرفیوژن
سلام وقتتون بخیرر
یه سوال داشتم...آیا آزمونی با نام دکترای تخصصی به دکترای عمومی(phdبه Md) وجود دارد?? ايا قانوني مبني بر گرفتن مدرک پزشکی عمومی بعد از گذراندن دکترای تخصصی در بعضی رشته های علوم پزشکی به تصویب رسیده است? اگر بله از کی اجرا میشود?
پیشاپیش از پاسخ دادن شما سپاسگزارم
یه سوال داشتم...آیا آزمونی با نام دکترای تخصصی به دکترای عمومی(phdبه Md) وجود دارد?? ايا قانوني مبني بر گرفتن مدرک پزشکی عمومی بعد از گذراندن دکترای تخصصی در بعضی رشته های علوم پزشکی به تصویب رسیده است? اگر بله از کی اجرا میشود?
پیشاپیش از پاسخ دادن شما سپاسگزارم
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: پرفیوژن
سلام
خیر
خیر همچین قانونی تصویب نخواهد شد
خیر
خیر همچین قانونی تصویب نخواهد شد
Re: پرفیوژن
سلام خسته نباشین
بنظر شما امسال تکمیل ظرفیت گذاشته میشه?
بنظر شما امسال تکمیل ظرفیت گذاشته میشه?
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: پرفیوژن
سلام
بله
بله
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 4 مهمان