طرح

aramesh68
پست: 3
تاریخ عضویت: سه شنبه 30 خرداد 1391, 7:38 pm

طرح

پستتوسط aramesh68 » سه شنبه 30 خرداد 1391, 8:54 pm

سلام دانشجوی ترم آخرمامایی هستم وامسال شهریور ماه فارغ التحصیل میشم وطرحمو شروع میکنم.میخوام بدونم میتونم توی کنکور ارشدسال آینده شرکت کنم ؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

جواب: طرح

پستتوسط کارشناس آموزشی » پنج شنبه 1 تیر 1391, 4:28 am

مامایی طرحش اجباری نیست میتونید


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 9 مهمان