شما حتما پت و مت رو دیدن دیگه.
چه کارای سختی رو انجام میدادن در عوض چه کارای ساده ای رو از پسش برنمیومدن
الان مصداقش همین وزارت بهداشته. خیلی کارای ساده رو نمیتونن عملی کنن حالا ببینین چطور اینو میذارن سرجاش.
اعتراض به تغییر زمان آزمون دکترا
Re: اعتراض به تغییر زمان آزمون دکترا
حیف پت و مت....اونا آدمای شریفی هستن.اصلن دلم نمیخواد مقایسه شون کنم با وزارت بهداشت!
من باز هم نظرم اینه تا عملی نشده باید بریم اعتراض کنیم.یه نامه ای چی زی....
من باز هم نظرم اینه تا عملی نشده باید بریم اعتراض کنیم.یه نامه ای چی زی....
Re: اعتراض به تغییر زمان آزمون دکترا
ای داد راست میگینا.
پس بهتره بگیم شیپورچی تو کارتون پسر شجاع. فک کنم بهتر باشه. خخخ
مشاور معین همین امشب جفتمونو میندازن بیرون از فروم خخخ
بله دقیقا موافق اعتراض هستم.
پس بهتره بگیم شیپورچی تو کارتون پسر شجاع. فک کنم بهتر باشه. خخخ
مشاور معین همین امشب جفتمونو میندازن بیرون از فروم خخخ
بله دقیقا موافق اعتراض هستم.
Re: اعتراض به تغییر زمان آزمون دکترا
نه مشاور معین خیلی محترم هستن و شرایط مارو درک میکنن حتمن
خوب پس دوستانی که موافقن دستاشونو ببرن بالا!
شبتون نایس
خوب پس دوستانی که موافقن دستاشونو ببرن بالا!
شبتون نایس
Re: اعتراض به تغییر زمان آزمون دکترا
شبتون بخیر.
مشاور معین دیگه هر چی کرمتون.
مشاور معین دیگه هر چی کرمتون.
Re: اعتراض به تغییر زمان آزمون دکترا
من الان ار خواب بیدار شدم شکه شدم این خبرو.خوندم یعنی.چی میخان بدن دسته دانشگاه هاااااا یعنی عین وزارت علوم یعنی بدبخت شدیم رفتت، من تجربه وزارت علومو داشتم رتبم 2 بود ولی پارتی یازی کردن منو نگرفتن من کلی به خودم قبولوندم که بیام وزارت بهداشت که این خبرا نباشه قکر کنم من هر جا میرم این تجربه شوم وزارت علومم میخوات با من بیاد . بسسسسسسه دیگه بیا بریم اعتراض کنیم یادمه تو یه برنامه ای اعتراض مردمو نشون داده بودن که رو.زمین دراز،کشیده بودن جلو همون محل فکر کنم اخرش مارو مجبور میکمم ازین کارای عجیب از خودمون دروکنیم یا خودزنی کنیم دلشون بسوزه 
-
sina.iaqubi
- پست: 39
- تاریخ عضویت: سه شنبه 16 اسفند 1390, 10:47 pm
Re: اعتراض به تغییر زمان آزمون دکترا
دوستان باور كنيد خبر اينكه آزمون سال ٩٥ برگزار نشه كاملا قطعي بود ولي بخاطر موج عظيم اعتراضات امسال هم آزمون رو برگزار ميكنن.. الانم بياين از هر راه ممكن تماس تلفني يا ايميل يا هرچيز ديگه كه به ذهنتون ميرسه همفكري كنيم و در مورد مصاحبه منطقه اي اعتراض كنيم.. اگه مصاحبه هارو به دانشگاه ها واگذار كنن اساتيد هر دانشگاه فقط آدماي خودشون رو بر ميدارن كتبي و سي وي كشك ميشه
Re: اعتراض به تغییر زمان آزمون دکترا
وای ستاره مردم از خنده....خودزنی رو خیلی باحال اومدی
تنها راهش اعتراضه.اخرشم مجبور میشن بگن نه ما منظورمون این نبود
تنها راهش اعتراضه.اخرشم مجبور میشن بگن نه ما منظورمون این نبود
Re: اعتراض به تغییر زمان آزمون دکترا
وااای بچه ها الان دارم سکته میکنم
اینطور که من از این خبر فهمیدم یعنی سال دیگه هم ظرفیتا کم میشه( چون گفته هر چی امسال نگرفتیم رو سال بعد میگیریم!!!) و هم اینکه به دانشگاه ها واگذار میشه، یعنی میشه گل و بلبل
بعد آقای تی تی شما که ارشدت تغذیس انقدر استرس داری من چی بگم که دامپزشکم؟ منو احتمالا همون اول از مصاحبه پرت میکنن بیرون
بچه ها من واقعا دارم دیوونه میشم. وزارت بهداشت که منتفیه برای من با این اوصاف!! وزارت علوم هم که تخصص های خود دامپزشکی هم هست، امسال برای اولین بار کلا سیستمش عوض شده و قراره سه مرحله ای بشه!!! تازه اونم 70 درصد مصاحبس و من خیلی از فضای دانشگاه و اساتید فاصله گرفتم الان
یعنی من هم از وزارت بهداشت رانده شدم هم از وزارت بهداشت مانده
اصطلاح از همه جا رانده و مانده رو فک کنم از روی من ساختن
من خیلی دیپرسم الان، واقعا نمیدونم چیکار کنم دیگه
اینطور که من از این خبر فهمیدم یعنی سال دیگه هم ظرفیتا کم میشه( چون گفته هر چی امسال نگرفتیم رو سال بعد میگیریم!!!) و هم اینکه به دانشگاه ها واگذار میشه، یعنی میشه گل و بلبل
بعد آقای تی تی شما که ارشدت تغذیس انقدر استرس داری من چی بگم که دامپزشکم؟ منو احتمالا همون اول از مصاحبه پرت میکنن بیرون
بچه ها من واقعا دارم دیوونه میشم. وزارت بهداشت که منتفیه برای من با این اوصاف!! وزارت علوم هم که تخصص های خود دامپزشکی هم هست، امسال برای اولین بار کلا سیستمش عوض شده و قراره سه مرحله ای بشه!!! تازه اونم 70 درصد مصاحبس و من خیلی از فضای دانشگاه و اساتید فاصله گرفتم الان
یعنی من هم از وزارت بهداشت رانده شدم هم از وزارت بهداشت مانده
اصطلاح از همه جا رانده و مانده رو فک کنم از روی من ساختن
من خیلی دیپرسم الان، واقعا نمیدونم چیکار کنم دیگه
Re: اعتراض به تغییر زمان آزمون دکترا
چطوری اعتراض کنیم
همون پروژه تلفنی رو دوباره؟
همون پروژه تلفنی رو دوباره؟
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 5 مهمان