راهنمایی

gholizadeh
پست: 10
تاریخ عضویت: سه شنبه 28 مرداد 1393, 1:01 pm

راهنمایی

پستتوسط gholizadeh » سه شنبه 28 مرداد 1393, 1:31 pm

با سلام. من دانشجوی ترم آخر ارشد پرستاری هستم و فقط 4 ماه از طرحم رو گذروندم میخواهم بپرسم که میتوانم در آزمون دکتری امسال شرکت کنم؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: راهنمایی

پستتوسط کارشناس آموزشی » سه شنبه 28 مرداد 1393, 2:38 pm

بله میتونید


بازگشت به “دکترای تخصصی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 5 مهمان