راهنمایی
-
gholizadeh
- پست: 10
- تاریخ عضویت: سه شنبه 28 مرداد 1393, 1:01 pm
راهنمایی
با سلام. من دانشجوی ترم آخر ارشد پرستاری هستم و فقط 4 ماه از طرحم رو گذروندم میخواهم بپرسم که میتوانم در آزمون دکتری امسال شرکت کنم؟
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: راهنمایی
بله میتونید
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 5 مهمان