راهنمایی
-
gholizadeh
- پست: 10
- تاریخ عضویت: سه شنبه 28 مرداد 1393, 1:01 pm
راهنمایی
با سلام >فرم شماره 1 فقط باید توسط خود داوطلب اسکن و ارسال شود ویا دانشگاه محل تحصیلش؟من باید برای 4 ماهی که طرح گذروندم گواهی بدم ؟
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: راهنمایی
فرقی نداره بهتره خودتون بفرستید -خیر اسمی ازطرح نیارید بهتره
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: Bing [Bot] و 2 مهمان