راهنمایی

gholizadeh
پست: 10
تاریخ عضویت: سه شنبه 28 مرداد 1393, 1:01 pm

راهنمایی

پستتوسط gholizadeh » سه شنبه 4 شهریور 1393, 5:33 pm

با سلام >فرم شماره 1 فقط باید توسط خود داوطلب اسکن و ارسال شود ویا دانشگاه محل تحصیلش؟من باید برای 4 ماهی که طرح گذروندم گواهی بدم ؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: راهنمایی

پستتوسط کارشناس آموزشی » چهار شنبه 5 شهریور 1393, 2:11 pm

فرقی نداره بهتره خودتون بفرستید -خیر اسمی ازطرح نیارید بهتره


بازگشت به “دکترای تخصصی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 6 مهمان