چرا کارنامه نمیاد:(
Re: چرا کارنامه نمیاد:(
عجله نداریم نیما جان اون روز ظرفیت هارو ساغت 2 و 10 دقیقه زدند! برا نتایج نهایی که قراره 6 بهمن بیاد ساعت 18 به بعد زده. اینا عادت دارن اصلا سادیسم دارن به خدا
Re: چرا کارنامه نمیاد:(
من واقعا دارم سکته میکنم...دیگه تحمل این همه استرسو ندارم..واقعااااااااااااااااا واسه اونا چه فرقی داره چند دقیقه یا چند ساعت زودتر اعلام کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
-
Zahra12345
- پست: 400
- تاریخ عضویت: سه شنبه 26 آبان 1394, 1:05 pm
Re: چرا کارنامه نمیاد:(
حالا دقیقه نود دارند کارهاشون انجام می هند خدا کنه در ثبت نمراتون اشتباه نکنند.
-
Zahra12345
- پست: 400
- تاریخ عضویت: سه شنبه 26 آبان 1394, 1:05 pm
Re: چرا کارنامه نمیاد:(
بچه ها وارد کردند درصدها را دستی وارد می کنند ؟
Re: چرا کارنامه نمیاد:(
فک نکنم دستی وارد کنن!
Re: چرا کارنامه نمیاد:(
ساعت 4 شششششششششششششششششششد...دیکه کی میزنن؟
Re: چرا کارنامه نمیاد:(
نتایج امروز نمیاد بچه ها؟؟؟
-
Zahra12345
- پست: 400
- تاریخ عضویت: سه شنبه 26 آبان 1394, 1:05 pm
Re: چرا کارنامه نمیاد:(
سلام همیشه حداکثر دیگه تا ساعت 4 می زدند. هیچ اطاعیه ای هم که نمی زنند. من اینقدر صفحه سنجش پی را رفرش کردم از صبح تا حالا سردرد گرفتم
Re: چرا کارنامه نمیاد:(
مگر خودشون نگفتن 21 ام کارنامه میاد؟ باز تغییر کرده؟
Re: چرا کارنامه نمیاد:(
اگه امروزم کنسل بود باید یه اطلاعیه میزدن...چی تو سرشونه باز؟...مردیم دیگه....بعد از تایم اداری اصلا کسی هست که بخواد انجام بده مگه؟
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 2 مهمان