ژنتیک

javadi
پست: 7
تاریخ عضویت: جمعه 7 بهمن 1390, 2:45 pm

ژنتیک

پستتوسط javadi » چهار شنبه 3 خرداد 1391, 10:05 am

سلام من دانشجوی ترم آخر میکروبیولوِی هستم میخواهم برای سال آینده ژنتیک انسانی شرکت کنم چون علاقه زیادی به این رشته دارم وهمچنین میخوام در کنکور وزارت علوم شرکت نکنم و تمام تلاشمو روژنتیک انسانی بزارم ولی میگن قبولیش خیلی سخته خیلی میترسم و استرس نمیذاره درس بخونم خواهش میکنم کمکم کنید کهتو کدوم موفق ترم ؟اگه فقط انسانی بخونم ضرر میکنم؟ :?:

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

سئوال : ژنتیک انسانی

پستتوسط کارشناس آموزشی » چهار شنبه 3 خرداد 1391, 10:22 am

اگر علاقه داشته باشید میتونید ولی لازمش شرکت درکل کلاسهای این رشته هست


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: Bing [Bot] و 2 مهمان