ژنتیک
ژنتیک
سلام من دانشجوی ترم آخر میکروبیولوِی هستم میخواهم برای سال آینده ژنتیک انسانی شرکت کنم چون علاقه زیادی به این رشته دارم وهمچنین میخوام در کنکور وزارت علوم شرکت نکنم و تمام تلاشمو روژنتیک انسانی بزارم ولی میگن قبولیش خیلی سخته خیلی میترسم و استرس نمیذاره درس بخونم خواهش میکنم کمکم کنید کهتو کدوم موفق ترم ؟اگه فقط انسانی بخونم ضرر میکنم؟ 
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
سئوال : ژنتیک انسانی
اگر علاقه داشته باشید میتونید ولی لازمش شرکت درکل کلاسهای این رشته هست
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: Bing [Bot] و 2 مهمان