راهنمایی
-
gholizadeh
- پست: 10
- تاریخ عضویت: سه شنبه 28 مرداد 1393, 1:01 pm
راهنمایی
با سلام ،در مطالب قدیمی تر به بعضی از کاربر ها گفته شده که حتما باید برای شرکت در آزمون دکتری گواهی اتمام طرح داشته باشند اما به من که گفتم فقط 4 ماه طرحم رو گذروندم یا به بعضی دیگه از کاربرها که گفته بودند که طرح نگذروندند پاسخ داده شده که میتونیم تو آزمون دکتری امسال شرکت کنیم.میشه لطفا بیشتر در این مورد توضیح بدید
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: راهنمایی
تایکسال بعداز فارغ التحصیلی فقط یکبار میتونید شرکت کنید درغیر اینصورت تاپایان طرح نمیتونید
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 7 مهمان