راهنمایی

gholizadeh
پست: 10
تاریخ عضویت: سه شنبه 28 مرداد 1393, 1:01 pm

راهنمایی

پستتوسط gholizadeh » یک شنبه 11 مرداد 1394, 6:18 pm

سلام. افرادی که طرح نگذروندن .در صورت قبولی تو آزمون دکتری ،برای ثبت نام چه مدارکی رو باید ارائه کنن

مشاور
پست: 173
تاریخ عضویت: یک شنبه 21 تیر 1394, 11:40 am

Re: راهنمایی

پستتوسط مشاور » دو شنبه 12 مرداد 1394, 5:40 am

درود بر شما
بمدت یکسال از فارغ التحصیلی میتونی ارتقا مدرک بدی

gholizadeh
پست: 10
تاریخ عضویت: سه شنبه 28 مرداد 1393, 1:01 pm

Re: راهنمایی

پستتوسط gholizadeh » سه شنبه 13 مرداد 1394, 7:42 am

سلام منظورتون اینه که دانشگاهها این اجازه رو میدن که دانشجو مدارکشو دیر تر بیاره؟برای دانشجوهای رشته هایی مثل پرستاری که طرحشون تموم نشده و با نامه دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد تو آزمون شرکت کردن ،در صورت قبولی تو آزمون ،نیازی نیست که مدارک تعیین کننده وضعیت طرح بیارن ؟این افراد مشکلی برای ثبت نام پیدا نمیکنند؟

مشاور
پست: 173
تاریخ عضویت: یک شنبه 21 تیر 1394, 11:40 am

Re: راهنمایی

پستتوسط مشاور » سه شنبه 13 مرداد 1394, 11:48 am

درود بر شما
شما یک سال فرصت داری مدرک خود را ارتقا بدی و در این مدت نیازی به گذروندن طرح نداری و محدودیتی برات ایجاد نمیکنن


بازگشت به “دکترای تخصصی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 6 مهمان