راهنمایی
-
gholizadeh
- پست: 10
- تاریخ عضویت: سه شنبه 28 مرداد 1393, 1:01 pm
راهنمایی
سلام .برای ثبت نام آزمون دکتری ارسال فرم شماره (1) مخصوص دانشجویان ترم آخر به صورت اسکن شده و توسط خود داوطلب کافیه؟ یا باید از طرف دانشگاه هم ارسال بشه
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
Re: راهنمایی
سلام
فرقی نداره خودتون بفرستیدبهتره
فرقی نداره خودتون بفرستیدبهتره
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 5 مهمان