راهنمایی

gholizadeh
پست: 10
تاریخ عضویت: سه شنبه 28 مرداد 1393, 1:01 pm

راهنمایی

پستتوسط gholizadeh » چهار شنبه 12 خرداد 1395, 3:15 pm

سلام .برای ثبت نام آزمون دکتری ارسال فرم شماره (1) مخصوص دانشجویان ترم آخر به صورت اسکن شده و توسط خود داوطلب کافیه؟ یا باید از طرف دانشگاه هم ارسال بشه

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: راهنمایی

پستتوسط کارشناس آموزشی » پنج شنبه 13 خرداد 1395, 4:18 am

سلام
فرقی نداره خودتون بفرستیدبهتره


بازگشت به “دکترای تخصصی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 5 مهمان