مشاوره
مشاوره
سلام.من پرستار طرحیم.میخوام برا ارشد تغییر رشته بدم.نمیدونم برا ارشد از بین رشته های تغذیه و بیوتکنولوزی پزشکی و فیزیولوزی و روانشناسی موندم کدومو انتخاب کنم؟ علاقه م به هر 4 تاشون به یه اندازه ست.آینده شغلی کدوم بهتره؟ و احتمال قبولیم تو کدوم بیشتره؟
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
جواب: مشاوره
فیزیولوزی ازنظر قبولی بهتره اونای دیگه قبولیشون خلی سخته نهایش برای دکتراتغییر رشته میدید
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 9 مهمان