راهنمایی

vitamin
پست: 9
تاریخ عضویت: پنج شنبه 18 خرداد 1391, 11:45 am

راهنمایی

پستتوسط vitamin » یک شنبه 3 شهریور 1392, 3:13 pm

سلام من زیست شناسی سلولی مولکولی گرایش بیوشیمی خوندم و واقعا نمیدونم واسه ادامه تحصیل چه رشته ای رو بخونم تصمیم داشتم تغذیه بخونم اما بعد از شنیدن صحبت های چند نفر از فارغ التحصیلهای این رشته کمی نا امید شدم از طرفی به بیوشیمی بالینی هم علاقه دارم و بین این دو رشته موندم لطفا راهنماییم کنید.

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: راهنمایی

پستتوسط کارشناس آموزشی » دو شنبه 4 شهریور 1392, 3:18 pm

بیوشیمی بالینی ازهمه لحاظ مثل بازارو ادامه تحصیلش بهتره


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 8 مهمان