بدون کنکور
بدون کنکور
سلام من دانشجوی ترم آخر میکروبیولوژی دانشگاه آزادم یعنی 2هفته دیگه تموم میکنم و معدلم تا حالا 19/19شده وامسال ارشد زنتیک پزشکی میدم ولی چون چیزی نخوندم میخام برا سال بعد بهتر بخونم. با این شرایط میتونم از سهمیه استعدادهای درخشان استفاده کنم یا نه؟اگه امسال استفاده نکنم سال بعد میتونم استفاده کنم؟ممنون
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
جواب: بدون کنکور
در دانشگاه آزادبدون کنکور میتونید ولی دروزارت بهداشت ازاستعداددرخشان نمیتونید استفاده کنید
سئوال : بدون کنکور
واقعا نمیتونم استفاده کنم؟چرا؟لطفا کمکم کنید من روی معدلم خیلی حساب باز کرده بودم
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
جواب: بدون کنکور
فقط فارغ التحصیلای دانشگاههایی که وابسته به وزارت بهداشت هستند میتونند
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: Bing [Bot] و 2 مهمان