بدون کنکور

javadi
پست: 7
تاریخ عضویت: جمعه 7 بهمن 1390, 2:45 pm

بدون کنکور

پستتوسط javadi » جمعه 26 خرداد 1391, 11:24 am

سلام من دانشجوی ترم آخر میکروبیولوژی دانشگاه آزادم یعنی 2هفته دیگه تموم میکنم و معدلم تا حالا 19/19شده وامسال ارشد زنتیک پزشکی میدم ولی چون چیزی نخوندم میخام برا سال بعد بهتر بخونم. با این شرایط میتونم از سهمیه استعدادهای درخشان استفاده کنم یا نه؟اگه امسال استفاده نکنم سال بعد میتونم استفاده کنم؟ممنون

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

جواب: بدون کنکور

پستتوسط کارشناس آموزشی » شنبه 27 خرداد 1391, 11:06 am

در دانشگاه آزادبدون کنکور میتونید ولی دروزارت بهداشت ازاستعداددرخشان نمیتونید استفاده کنید

javadi
پست: 7
تاریخ عضویت: جمعه 7 بهمن 1390, 2:45 pm

سئوال : بدون کنکور

پستتوسط javadi » شنبه 27 خرداد 1391, 1:25 pm

واقعا نمیتونم استفاده کنم؟چرا؟لطفا کمکم کنید من روی معدلم خیلی حساب باز کرده بودم

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

جواب: بدون کنکور

پستتوسط کارشناس آموزشی » شنبه 27 خرداد 1391, 2:45 pm

فقط فارغ التحصیلای دانشگاههایی که وابسته به وزارت بهداشت هستند میتونند


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: Bing [Bot] و 1 مهمان