انتخاب رشته

vitamin
پست: 9
تاریخ عضویت: پنج شنبه 18 خرداد 1391, 11:45 am

انتخاب رشته

پستتوسط vitamin » شنبه 31 مرداد 1394, 8:07 pm

سلام من فارغ التحصیل رشته زیست سلولی مولکولی گرایش بیوشیمی هستم و الان برای انتخاب رشته ارشد بین دو رشته بیوشیمی بالینی و تغذیه مرددم اگه ممکنه منو راهنمایی کنید از لحاظ بازار کار و شرایط برای من کدامیک مناسبه ؟ ممنون

مشاور
پست: 173
تاریخ عضویت: یک شنبه 21 تیر 1394, 11:40 am

Re: انتخاب رشته

پستتوسط مشاور » یک شنبه 1 شهریور 1394, 5:15 am

درود بر شما
رشته بیوشیمی رو راحت تر قبول میشی اما کلا بازار تغذیه بهتره
البته انتخاب رشته باید براساس علاقه انجام میشه بیوشیمی حیطه کاریش آزمایشگاهه ، و تغذیه بعد از گذروندن طرح میتونی مطب بزنی

vitamin
پست: 9
تاریخ عضویت: پنج شنبه 18 خرداد 1391, 11:45 am

Re: انتخاب رشته

پستتوسط vitamin » یک شنبه 1 شهریور 1394, 2:43 pm

خیلی ممنون ازتون ولی من به هر دو علاقه دارم و واقعا نمیدونم تو کدوم موفق ترم ! میشه این دو رشته رو در مقطع phD با هم مقایسه کنید از لحاظ شرایط کاری ؟ البته به جز بحث تدریس

مشاور معین
پست: 567
تاریخ عضویت: دو شنبه 2 شهریور 1394, 5:04 am

Re: انتخاب رشته

پستتوسط مشاور معین » پنج شنبه 12 شهریور 1394, 11:09 am

با سلام
با توجه به رشته کارشناسی ، بیوشیمی برای شما انتخاب بهتری است . اگر ارشد بیوشیمی بخوانید انتخاب رشته بیشتری برای دکترا دارید .
با ارشد بیوشیمی می توانید دکترا تغذیه نیز شرکت کنید.


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 9 مهمان