انتخاب رشته
انتخاب رشته
سلام من فارغ التحصیل رشته زیست سلولی مولکولی گرایش بیوشیمی هستم و الان برای انتخاب رشته ارشد بین دو رشته بیوشیمی بالینی و تغذیه مرددم اگه ممکنه منو راهنمایی کنید از لحاظ بازار کار و شرایط برای من کدامیک مناسبه ؟ ممنون
Re: انتخاب رشته
درود بر شما
رشته بیوشیمی رو راحت تر قبول میشی اما کلا بازار تغذیه بهتره
البته انتخاب رشته باید براساس علاقه انجام میشه بیوشیمی حیطه کاریش آزمایشگاهه ، و تغذیه بعد از گذروندن طرح میتونی مطب بزنی
رشته بیوشیمی رو راحت تر قبول میشی اما کلا بازار تغذیه بهتره
البته انتخاب رشته باید براساس علاقه انجام میشه بیوشیمی حیطه کاریش آزمایشگاهه ، و تغذیه بعد از گذروندن طرح میتونی مطب بزنی
Re: انتخاب رشته
خیلی ممنون ازتون ولی من به هر دو علاقه دارم و واقعا نمیدونم تو کدوم موفق ترم ! میشه این دو رشته رو در مقطع phD با هم مقایسه کنید از لحاظ شرایط کاری ؟ البته به جز بحث تدریس
-
مشاور معین
- پست: 567
- تاریخ عضویت: دو شنبه 2 شهریور 1394, 5:04 am
Re: انتخاب رشته
با سلام
با توجه به رشته کارشناسی ، بیوشیمی برای شما انتخاب بهتری است . اگر ارشد بیوشیمی بخوانید انتخاب رشته بیشتری برای دکترا دارید .
با ارشد بیوشیمی می توانید دکترا تغذیه نیز شرکت کنید.
با توجه به رشته کارشناسی ، بیوشیمی برای شما انتخاب بهتری است . اگر ارشد بیوشیمی بخوانید انتخاب رشته بیشتری برای دکترا دارید .
با ارشد بیوشیمی می توانید دکترا تغذیه نیز شرکت کنید.
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 8 مهمان